Saturday, July 30, 2011

Selesai Sudahhh

Salam 29 Syaban...Alhamdulillah..berakhir sudah latihan praktikal sy jumaat kelmarin...Baru sempat menjengah blog ni...winduuuu laa...

Minggu akhir praktikal ni, bnyk keje pulak smpai xde masa lgsg jenguk laptop, online..why??, bebudak praktikal yg tinggal just 5 org je, so, jd rebutan la..hehehe.. cehhh...akibatnya, tiap mlm jam 11 lbh dh tido..kekadg pas mgrb pun dh lepak sgt, dh nk lelp je rasa...ni baru praktikal...blm keje btl..huhhuhu...pasni lh la qada' tido ek..hehehe....eh cik rai..kan xelok bnyk tido time pose...huhuhu..InsyaAllah, mga xbegitu..hehehe

Walau apapun, Syukur yang amat sgt coz sepanjang perjalanan praktikal ni, semua berjalan lancar...w'pun ade kenangan suka, duka, pahit, manis....yg pasti semuanya akan tersemat di hati ini....InsyaALLAH...mga yg baik dijadikan tauladan n yg buruk di jadikan sempadan dan iktibar dlm hidup...

Terima kasih yg amat sgt lah wat sume kwn2 praktikal yg dr U yg sama or berlainan, yg pati korang memang the best la...Syukur dpt sama2 berpraktikal dgn korg sume....

Wat staf2 pejabat kadi Bp yg semuanya baik2 belaka...melayan sume budk2 praktikal ngan baik... kene marah, tegur pe sume, normal la kan...tp xde lah smpai bw ke lubuk hati....hehehhe.. pd saya, semua ok.. sy hepy sgt2 berpraktikal kt situ..Alhamdulillah...Mga jasa kalian mendapat ganjaran yg terbaik dr Allah..Amin

Esok??? waaaa...Xsabar menanti esok laa ....nk melepaskan windu kt Mr.N..rindu nya kat dia...serius... insyaALLAH jumpa lg time raya kot...hmm..

InsyaAllah...lusa akan start berpuasa...mga Ramadhan kali ini lebih bnyk di disi dgn amal ibadah yg mendekatkan diri kita kepada ALLAH..InsyaALLAH.........Salam Ramadhan al-Mubarak

~ praktikal time ~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...