Monday, July 18, 2011

Sanah Helwa Ya Abi

Salam...18 Julai 2011 sudah...Yup harini ulangtahun kelahiran bapaku yg sy panggil 'Bapak'...

"Selamat Hari Lahir yg ke-72 "

Idah doakan mga bapak pnjg umur, murh rezeki selalu, dikuatkan iman, bersabar serta kuat mengharungi ujian hidup...InsyaALLAH ..Aminn..Sayang bapak...Terima kasih bapak kerana berjaya menjadi seorang bapak yg baik, soleh, bertanggungjawab, tegas tp penyayang serta berjaya mendidik anak2 mu semua hingga menjadi manusia dan anak yg berguna kepada semua, soleh dan solehah..Aminnn...Jasamu kami, anak2 mu akan  kenang hingga akhir hayat kami...


  • Rindu bebelan bapak yg bnyk memberi pengajaran, ilmu serta ingatan..
  • Rindu gurauan bapak dalam ketegasannya..
  • Rindu telatah bapak yg sering kelam kabut..namun sgt smart,teliti n cermat kerjanya..
  • Rindu sangat kat bapak.....
Kini, bapak hanya terbaring lemah..menanti anak2 atau menantu2 nya...hadir disisinya..
Menanti suapan susu bg meneruskannya utk bertenaga,celik dan bergerak..

Moga Allah memberi bapak kekuatan, kesabaran serta semangat utk meneruskan hidup disamping ujian yg ditanggungnya...Aminnn

bapaku zaman muda2
bapaku sayang

Lega...Just 2 week more...

Salam..Alhamdulillah...hari2 ku berjalan lancar...

W'pun td hampir nk tercabut jantung coz dpt berita "penyelia nk dtg harini...dh kat Muar pun..."  sebijik ni mcm zam kata... huhhhhh..memg mcm terputus nafas jgk la...syukur tergerak hati nk siapkan laporan yg rongak2 utk last week punya mlm td...tgh pening2 pun still nk wat gak..biar xkelam kabut esok...

Syukur sgt2 memg Allah nk selamatkan sy...n penyelia pun xnk tgk perbentangan...lg bertambah2 syukur coz slide pun still rongak2 lg coz expect penyelia dtg dlm 20 hb = Rabu..hehehehe..ceh, msh sempat la tu kononnya...sekali dtg harini daa..haaa, kecut perut gak td..hehehe..tp Alhamdulillah...semua selamat dh td...penyelia pun ok...InsyaALLAH..mga markah nnt pun ok jgak hendaknya...

2 minggu lagi = 9 hari.. hai, pejam celik2 ..dh nk abis prktikal....Pastinya akan merindui mereka2 semua yg baik2 belaka di sni kan,kawan2 praktikal dr U lain...kerja2..hehehehe..Bila lg agaknya mahu ke sini lg lps ni??? InsyaALLAH mga dipermudahkan segala urusan hingga tamat segala tanggungjawab yang diamanahkan ni...Aminnn...

pening pikir bila nak abis praktikal ker???? hehehe = P 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...