Tuesday, May 17, 2011

Wesak is Cuti..

Salam...Alhamdulillah,syukur Ya ALLAH atas segala nikmat yg diberi hingga saat ini...Mga segala nikmatMu itu dpt digunakan di jalan yg diredhai n diberkati..InsyaALLAH..

Semalam,1st day praktikal..Alhamdulillah, semua berjalan lancar...tp, time nk lapor diri 2, blh silap tempat la pulak walaupun hakikatnya kat surat dh jelas2 tulis..hehehe..nampak sgt xpernah pergi Pejabat Agama tu.. Bukan sy sorg, tp 5 geng2 sy dr U yg sama salah tmpt..heheheh..kitaorg g office Majlis Agama, bkn Pejabat Agama...syukurlah satu bangunan jer..heheheh..

So, sy dpt kt bahagian penguatkuasaan...kemungkinan besar akan ikut g buat operasi gi tangkap2 org khalwat, judi n mcm2 lagi lah..hehehehe...Tp, hari 1st smlm, memg sgt boring, xde keje..serius ngantuk....blh plak akak kt bhgian ni surh bace buku enekman undg2 makhamah syariah..lg lah bertambah2 ngantuk..hehehe..ptg 2, tlg tulis daftar kes jer...ngatuk jugak n belakang ni dh mula  sakit...duduk lama sgt...menahan je lah...tak sabar nk tgu pukul 5..Tp, apepun yg plg penting, staff lain, bdk2 prktikal dr U lain sume ok2...tu dh bersyukur sgt2...

Ok lah, harini, just dok rumah, rehat kan diri yg dh mula nk selsema n demam ni...knp??? entah la, mayb jangkit ngan budak yg sy tlg dia tu kot or mgkin bnyk sgt  minum air sejuk mlm td...huhuuu.. sape suruh cik Rai cari penyakit dh tau diri tu xthn minum sejuk...hmmmm



~ Mr.N sy harini dh jauh lg dr sy..huuhuu..sbb tu sy demam kot..huhuhu


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...