Sunday, May 1, 2011

Dilukai..Melukai..

Sakit..sungguh sakit
Sungguh sakit rasanya hati yang pernah dilukai...

Kejam...sungguh kejam..
Sungguh kejam rasanya bila kita tahu kita sudah melukai hati org..

Terasa...sungguh terasa...
Sungguh terasa hati kita bila xdapat menerima apa yg terjadi..

Soalan     : Antara dilukai, melukai dan terasa hati....mane lebih sakit?
Jawapan : Dilukai.....


Ohhh...sy mengerti kini...memang sakit bila rasa dan ingat kembali akan hati yg pernah DILUKAI ini...sbb, hati yg dilukai sush untuk diubati ...bila dh sembuh, sush juga nak dijaga, bimbang dilukai lagi....


Untuk kamu...sungguh, tiada niat utk membuat kamu terasa...melukai kamu??? sungguh xterniat n xterlintas pun dihati....sy bukan manusia kejam...sy juga xnk dilukai lg, xnk membuat org lain terasa dan xnk melukai sesiapa pun....terutama terhadap org2 yg sy sayang n menyayangi sy...









Labour Day

Salam...Alhamdulillah...bulan 5 sudah...'Selamat Hari Pekerja' wt semua pekerja di dunia ni...whatever lah yg kerja sendiri, mkn gaji, gov or non gov...yg penting korang semua "pekerja"....hari ni adalah hari pekerja... so, slmt bercuti...ehheheheh..yg memg xdpt cuti tu..bersabar lah yer...yg penting anda ada kerja...syukur lah tu kan...hikhik..

Especially wat MR.N...selamat hari pekerja ...slmt bergolek2 kat rumah tu ye...rht lah sepuasnya yer...mga bertemu di Johor nant...=)..InsyaAllah

Selamat bercuti semua....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...