Wednesday, January 19, 2011

~ Latihan ~

...SALAM...
Hari ini??..ok jer..Alhamdulillah..
Hari ni jugak adalah hari latihan yg ke-2...
Latihan ape??? latihan memakai kasut baru yg agaklah 'kureng' selesa...
But..paksa jgak...Alhamdulillah, harini ok sikit++selesa..x mcm 1st day..huhuhu

Smpai je bilik, tgk kaki x merah cm semalam..hehehe..sukeee..
Saya pun pelik knp blh 'ter'beli kasut ni...????
Diaorg kate lawa n ladies sikit..huhuhu....
Ohh... Kasut2 sy sebelum ni xnmpk mcm ladies ke??

My Practice Shoes =)
hei lady!! 
Mayb sbb ada heel yg agak tinggi kot...even just 1 stgh jer...
Tu pun dh penat..adehhhh...++, kne pulak lalu jalan yg penuh onak n liku...
Dan...x blh lagi nk jalan laju2 cm sebelum ni...kne catwalk n sopan santun...hahahaha

Ok2...sy penuhi permintaan mereka utk pki kasut ni..
Kalau x dipakai...sayang pulak++ membazir pulak kan coz dh beli...
Ikutkan kepala ni...nk pkai selipar jer g claz..huhuhu..
Walauapa pun, bersyukurlah dgn apa yg ada...=)

Somethings x best harini:-
  • Asgment Arab kne reject coz bahan sama ngan satu group lg...OMG..kne wat semula =(...
  • Mimpi indah+ mimpi buruk malam td caused terjaga hingga x blh tido semula..huhuhuu
  • Simcard Celcom sy wat hal...asyik2 "Insert Simcard / Not Service/ Rejected SIM / Inactive SIM...tensionnnnn...

siapa kata???

Salam ceria n bahagia semua....=))
Bahagianya....hope kebahagiaan ini berpanjangan...
Walaupun "terpaksa"????...Memujuk diri utk rasa bahagia???
Siapa yg kata sy x bahagia???? Saya bahagia la...

Hmm..someone send msj kat sy...(respond dia based pd entry sy sblm ni.."bahagia ker??")
Dia kata ~ knp sy x bahagia?? siapa yg buat sy x bahagia??? blhkah dia nk bahagiakan sy??
Adoiii...kelakar la..siapa lah yg kata sy x bahagia....Sy BAHAGIA la skrg ni....dulu pun sy bahagia...

~ MEREKA SEMUA BUAT SY BAHAGIA....=)) ~

sy bahagia...baru blik dr pasar malam ptg tadi..heheehehe
~ TEMAN2 BAIK SAYA ~
YAYA N WAINA
AIN@ TOK'IN
DIRA
IZZATY, SAKINAH...MARIAM...KAK YAM, KAK SANIAH, KAK FATIN, KAK AH, KAK SU, ASYIKIN, LIA...blablabla...
dan semuaaaaa yang bernama 'KAWAN'  saya sama ada di sana, di sini dan di situ dan di sepanjang hayat saya ...hehehe...=)
dan.."mereka" yg membuatkan sy rasa BAHAGIA..

"SIAPA KATA SAYA X BAHAGIA????"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...