Tuesday, January 18, 2011

BAHAGIA KER..????

Aku jumpa lagi......
Ya...akhirnya..
Rasa BAHAGIA itu..
Tapi.....
Perlu ker aku rasa BAHAGIA???

Bahagia atas kebahagiaan org lain...????
Bahagia walaupun dalam hati ini terguris luka-luka yg tidak ada penawarnya...????
Bahagia walaupun setiap penghujung jagaku di basahi dgn air mata penyesalan..???
Bahagia walaupun terpaksa merelakan semua itu terus berlaku....?????
Bahagia walaupun kau tahu kau tidak akan memiliki kebahagiaan itu lagi??
Bahagia walaupun kau tahu mustahil untuk kau kongsi kebahagiaan itu???
dan...
Bahagia membiarkan diri ini terus begini selama-lamanya?????

Itu kah erti keBAHAGIAan yg kau tafsirkan utk dirimu???
Cukuplah...
Bukan rasa BAHAGIA ini utk kau...
Bukan rasa BAHAGIA ini yang kau mahukan bukan???
dan....
Bukan rase BAHAGIA ini yang kau perlu rasai...


Sedarlah kau dari terus kecewa dan terluka kerana keBAHAGIAan ini..
Cukuplah..
Cukuplah dari terus mengukir senyuman bahagia palsu mu itu...
Cukuplah dari terus berlakon bahawa dirimu bahagia..

Jangan menangis lagi...
Menangislah kau kerana memiliki keBAHAGIAan yg hakiki..
Bukan tersenyum dalam tangisan kerana keBAHAGIAan yg bukan milikmu ini..


Carilah keBAHAGIAan yg hakiki...ia milik ILAHI...
Itu kebahagiaan yg sebenar-benarnya utk kau RAIDAH..


...KeBAHAGIAan dalam PERPISAHAN...????

Putus lagi..=(

Salam...
Lagi n lagi...1 hari je... mcm2 cerita nk tulis..
Di skrin ini je lah tempat nk berkongsi cerita itu dan ini..
Mengukir memory semalam n yg lalu...yg blh di tatap kembali..
Sbb itulah sy suka berbloging..Oppss, pnjg pulak belebe...Hikhik :p

Yup, cite tntg smlm lg..."PUTUS LG"...huhuuu
Putus????Cinta?? No..my sandle putus lg la..sdhnya...mcm putus cinta...
Utk thn ni jer, 2 psg kasut putus...yg plg best dipakai pulak tu....1st kasut putus
Even murah ++ mayb x cntik pd pndgn org, but sgt2 lah comfort n nice to my kaki..( kriteria plg pnting time beli kasut).hahaha..

Dah sampai ajal...kasut tu pun de mase nk pencen dr terus berkhidmat kan...
Perlu ker beli lg??? Hmmm, bila kemas2 koleksi kasut sy..ade 2 pasang lg yg x pernah digunakan lg..
Syukur...jimat2..xpyh beli...even x branded, but utk pakai g claz n jalan2 jer...layann je la..

Sy bukanlah 'gila' kasut...blh di kira brape kali sy beli kasut sepanjang hdp ni..huhuhu..
Dan...sgt2 lah sush nk tgk sy bertukar2 kasut...sy akan pakai hinggalah tamat riwayat kasut tu..
Hehhehe..bgs x?? Kedekut+kolot+kg?? Hmm, sukatilah nk kate pe..yg pnting x berkaki ayam..hehehe

~Selamat Bersemadi n Berehat..~

" Belum ada rezeki "

Salam...dh hari selasa pun...hikhikhik
Hope, pg esok n perjalanan hari esok n seterusnya berjalan dgn lancar di bawah rahmat n keredhaan ALLAH...InsyaALLAH...

Smlm...agak serabut dgn peristiwa 'pagi' tu...++ pula dgn rasa kecewa...
Why??? "belum ade rezeki lg..." (statement artis2 yg x mengandung2 lg lps khwin..hhahah)
But..bnd ni x de kaitan ngan sy ok..hhehe..sbnarnya...harini kecewa coz X DPT DERMA DRH LG...
Sdh sgt...utk kali ke-4..memg btl2 blum ade rezeki sy utk mendermakan dara..Opps..*DARAH*..:p

Reason kali ni....memg x blh nk tolong...x cukup syarat utk jd penderma..huhuhu
X pelah...next time InsyaALLAH, diberi peluang, sy akan derma darah...
Dira jer la dpt derma...impian dia dh tercapai...sy je yg belum..
InsyaALLAH, msh d peluang..Just jd peneman Dira je la.....huhuhu..

Dira di saat menderma darahnya...hihihi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...