Friday, September 16, 2011

Jadi ''CETI'' lagi..

Salam Hari Jumaat yg penuh barakah..Salam hari Malaysia... Alhamdulillah, sudah seminggu di sini... mcm2 yg baru, muka budak2 baru, ragam2 baru, peraturan2 baru, dpt blok baru, lec baru, kelas pun ada yg baru..hehehe..kwn2 pun dgn penampilan yg baru..ada yg mkin cntik, mkin slim, mkin sihat n mcm2 lg lah...bnyk sgt nk citer...

Saya?? ada org kata sy mkin susut..''susut'' bukn kurus yer...hmmm, ye ke?? mayb coz sokmo xde selera nk mkn. Duk rumh n kmpus, serupa jer.. tp berat still maintain..kurg 2kg jer kot...bdn jer cm susut sikit kot..org kata laaa, baju raya aritu pun size S..XS pun lh jgk but xselesa la..hmmm, pkai bju bsr2 dh blh msuk lg sorg dlm bju 2..hehehe..mcm2...actly..bkn nk cite psl ni...nk cite psl jawatan baru..hmmm

Sem ni naik lg nama jd "CETI" halal...aduhai...lemah btol bile bab2 pegang duit ni..pesal lah diaorg suka sgt suh jd ceti claz ni ek???? mayb sy banker ker??? or sy ni ceti yg jns xg serbu bilik org kutip hutg or sy ni lmh lmbut kot..heheheh..ceti yg baik katakan...ahahahaha..perasan tahap karma..

Di hari pelantikan je terus dpt duit..bgs2..ada kemajuan..xpyh kne wrning ke pe...faham2 sudah..hope setakat ni je lah jd "CETI" utk kelas...mls dah.. jd akauntan ber"gaji" xpe..xpun keje2 cnsultant syariah kt bank2 ke...cehhhh.. InsyaALLAH...aminn

hari ke-2 kuliah di claz yg baru...msh berbalut lg kerusi n meja tuuu...
cik "ceti" n friends

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...