Monday, August 15, 2011

di sebalik...2 minggu Ramadhan

Salam..Alhamdulillah...tiba sudah pertengahan Ramadhan...cma bacaan al-Quran lg 1 juzu' nak tiba pertengahan al-Quran...InsyaALLAH, mga diteruskan semangat untuk menamatkan pembacaan untuk Ramadhan thn ni dan istiqamah melakukannya walaupun bkn di bulan Ramadhan ...InsyaALLAH

Hmm, lama dh bercuti,blog ni pun terbengkalai sudah... everyday bukak cma xsempat nk tulis pape even bnyk story nk cite ni..hehe..duk rumah selepas tamat praktikal..kejenya??? hmm, mcm2...pntnya...mcm org bekerja.. thn ni pulak, sepanjang Ramadhan setakat ni, di uji Tuhan dgn cuaca yg panas terik...

pg sy dipenuhi dgn aktiviti membuat kuih raya...heheheh..setakat ni lbh kurg 5 jns biskut raya siap..bkn sy pnya la.. just tolong jiran yg berniaga wat kuih raya jer..hehehe..sy tumpang sekaki laa..hehhe..Alhamdulillah, semua berjalan lncar... ptg?? berehat, tido..= P, buat juadah berbuka, g bandar cari brg2 persiapan utk raya yg xsettle2 lg.. adodoi...cptla raya, slagi xraya, selagi tu lah ada je yg xcukup..hehehe..pmpuan...

lg satu kje sy, melayan si cincit ni..hehehe. jgn ckp xpnt nk melayan karenah budak ni...mkin beso, mkin bijak n mkin mcm2 dia wt...sampai xlarat mama, baba, acik, abg n kakak dia nk melayan..keje 24 jam ngemas rumah...adoiii..parah2

~ si cincit - mohd faris ~


Sdg senyum2 tgk pic si faris ni, ada kesedihan di situ..yup.Harini, hmpir 1 hari sunyi tnpa Mr.N..pdhal dia dh dkt pun dgn sy, cma keadaan xmengizinkan...sdih jgk..tp, xpelah, sy xkisah pun..sblm2 ni. tiap hari dia temankan sy kn...msa ni lh dia nk bersama family dia, brht di kg halaman...melayan karenah family yg sekali or 2 kali je jumpa dlm sebulan...xkn la sy xblh berenggang sikit dgn dia kn??? w'pun blh nk kata sebulan sekali je blh jumpa dia...ok lah tu kn...dr kne tinggal berbulan2..xsanggup sy...huhuhu..hope dia baik2 shj.....=)

Ok semua...selamat meneruskan ibadah puasa....=)



2 comments:

nurul_diya m. nor al-haj said...

who Mr N???...cer kenalkan...haha2~

RAIDAH89 said...

hahaha...kahwen nnt lah aku kenalkan..hahaha..simpan kt poket dulu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...