Wednesday, April 20, 2011

Gadis2 ACER =))

Salam..

Alhamdulillah...minggu study week yg berjalan dgn lancar, penuh dgn aktiviti2 ilmiah. InsyaALLAH...Syafawi AQ dh selesai dilakukan... Alhamdulillah, dpt jawab semua soalan walaupun ade soalan yg xdpt nk sempurnakan dgn baik... tp stiil blh jawab, itu sudah sgt2 bersyukur... almaklumlah, diri ini bukanlah Hafizah (penghafal AQ) tmbah2 lg bnyk dosa dlm diri...mudah sgt lupa ape yg dh dibaca n ingat..hmmm..Insafi n baiki diri.. Mga dijauhkan dr sifat lupa ini...

Ptg td, dgn my friends...Yaya, Dira, Ain, Huwaina, Sakinah, Izzati dan Maryam... kitaorg "study" MLS- Malaysia Legal System... msg2 diwajibkan bw laptop masing2...tanpa kitaorg sedari, laptop kitaorg berlapan sama model- ACER... 

Actually, sblm2 ni dh perasan pun yg laptop kitaorg sama model n kitaorg berhasrat gak nk amik pic kitaorg bersama laptop masing2 n menggelarkan diri kitaorg 'GADIS2 ACER' aka model-model ACER lah...hahhaha..tp, tu antara kitaorg berenam je, xtermasuk Izzati n Maryam.. Tp xdisangka, bila bkumpul dlm group td, perasan yg kitaorg punya laptop sama model...hehehehe... dlm penat+tension+panas, terubat sikit ngan gelagat kitaorg yg kpala gila2 ni, menyusun laptop2 tu utk amik gmbr...hehehe..tp just laptop jer, xde pic tuan nya...hehehe..mayb next time...

koleksi laptop gadis2 ACER


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...