Sunday, March 20, 2011

Mabruk 'Alaikuma - Izud n Kak Siti

Salam...lama xmencoret di sini...bnyk cerita..tp masa xmengizinkan.... sibuk dgn urusan sndri n Mr.N yg sudh cukup utk menjadi tmpat meluah,mengadu n cerita itu n ini..hehehhe..sian dia...

Td tgk FB... surprised sgt..my brother dh bertunang la 18/3 lepas.....wahwahwah...xhabaq kt cek... nevermind lah, mayb diaorg wat simple2 n bila tgk pic smula, xramai adik beradik yg join rombongan meminang tu....almaklumlah, ade yg keje, even cuti sekolah, yg husband bukn cikgu mana cuti kan...hmmm.. one more, jauh rumah bkal kakak ipar ni...Gua Musang syg oiii....adoiiii, xpelah, dh jodoh...bersyukur n terima qada' n qadar Allah dgn ikhlas.....InsyaALLAH bkal ehem2 sy xjauh mane...enjin pun xsempat panas kot..heheheh..Wait n See jelah yerk..InsyaALLAH...

Hmm, bila sy perasan, Sy yg dh dok Trganu ni pun x jejak mane2 lg tmpt kat Kelantan tu...selalu gak kengkawan yg bdk Kelantan ajak balik rumah diaorg..hehehe..malu n de mase lagi satunya..time cuti jer dh xmenyabar nk blik Jhr..hehehe.. InsyaALLAH, ade ksmpatan pg lah yerk...hehehhe...

Ape2 pun, tahniah lah wat Izud n Kak Siti Rahila atas walimah Khitbah @ pertunangan yg diikat tu...Mga Walimah yg bakal menjelang Jun ni dpt dijalankan dgn lancar..selamat n dipermudahkan oleh ALLAH hendaknya...InsyaALLAH... Selamat datang ke USRAH 64....

~Tahniah Izud n Kak Siti ~
~ sebahagian yg join... abg wakil ayah n kakak n kakak ipar...dll.. ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...