Saturday, February 19, 2011

Host Fevretku Dh Tunang..:p

Salam...

Td pg, bce paper kat cafe.. Tetiba terbacalah 1 berita ni.. wow... host fevret sy dh tunang la... Congrate la yerk Ally Iskandar n Aisyah ( naib Juara gadis melayu 1)... Kecewa sy.. Wahahahahaah... xde maknenya... bgslah.. umo dia pun dh 30 lbh... molek sgt la 2... tp, sayang la, bkal wife dia ni xpakai tudung plak... huhuhu.. ingtkan taste si Ally ni yg jns sopan2.. pakai tudung bagai.. rupenya x... ahhh, sukati dia lh nk pilih sesape pun kan.. sy ni nyebok jer.. 
ally n tunang dia...
Sy memg minat Ally ni dh lame dh.. suka tgk time dia hos pape prgm.. suka tgk MHI pun coz dia hos nya... hahahaah.. poyo jer kan.. kwn sy si Zin n de gak yg lain pun minat kt dia ni coz kitaorg ni memg minat ngan lelaki2 yg comel2 kecik2 ni... waahaahahah.. ni zaman2 sekolah dulu la... n satu lg, kitaorg pun de minat gak la kat sorg cikgu laki kt sek tu... comel2.. kecik2 gak.. sape??? hehehehe... teringat dulu2 zaman xmatang... lawak... malu..malu..malu...

** 'MEREKA'  pun dh TUNANG.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...