Monday, January 10, 2011

~ xmau smbong lagi~

Salam...

Alhamdulillah, hari ni cerah n ceria jer...

Xmcm mood sy arini...x stabil...bukan sbb < darah ke ape..ok jer..
Tp, apesal ntah...tp sy ngaku, memg sy ni seorg yg sukar di ramal sifat n perangainya..
Kekadang sy sendiri pun tertanya2...sy nk ape sebenarnya???? huhuhuhu (time tiba2 je len perangai)

Since pg td nk g claz, terus badmood jerk..(now..ok)
Org berselisih pun buat x kenal n x nampak...(kecik hati diaorg)
Dah la kalau jalan tu memang menonong jer...kalau blh, sume nk dilanggar..
Nak kata zuhud, x pulak..:p..Nak kata pemalu pun..jauh sekali (eh..ad la ckit2 yer)..

Dh la muka ni memg serius..owg kata lau x kenal, x cinta..haahahaha..
Mesti ingat sy ni sombong + garang +pendiam+ muka2 spy warden (dlu la time duk hostel)..hahaha..
Tp, hakikatnya..Pijak semut pun x mati..huhuhu...otai pun kalah...hikhikhik...

Tp..cite tang pagi td, akibat sy yg muka menyombong+ xde senyum+jalan menonong ni...(ikut mood je)
Sy tersilap masuk kelas daaa.....adodoiiiii...malunya....
slh kerrr??
Sy dgn yakinya n selamba tnpa salam men masuk jer...tgk2...
"eh, apasal ustaz ni lak??? budak2 pun aku x knl???"
Budak2 laki kt kelas tu dh cm gelak jerk...lect pun muka cm shock  tgk sy tibe2 masuk..huhuhu...
Mujur lum duduk..just depan pintu jerk...kaki dh dua2 masuk...

Knp sy yakin btl masuk claz tu???
Coz...sy memg terlewat ckit pg tu( dlm 5 minit) n lect pg tu memg sokmo awal... sy ingat sy dh lewat..
Then....sy ingatkan claz 06 tu yg paling hujung kt blok tu...huhuhu
Memg x logik coz sy perasan sgt dpn sy td classmate sy..pesal la sy blh melencong ke kelas 08 tu???
Adoi...malu2...bek2 sy diam je tnpa sepatah pun ckp ngan Dira pg terus ckp ngan dia coz dh bengang tahap karma time tu...cover malu....huhuhu

Sjek peristiwa td..tobat dah x nk wat muka sombong ag...
nk senyuuuuuuuummmmmmmmmmm jerk ngan sume org..hhehehehe


grg ker???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...