Saturday, January 22, 2011

Dah Sampai Ajal =(

Assalamualaikum..

Take 10 minutes dr menghafal AQ n stdy Fiqh Islami..
Kalau diteruskan membaca...kompem *turu..huhuhuh..

Siapa yg mati??? Innalillah..dh smpai ajal...
Tapi x sedih pun..huhuhuh..sungguh zalim..
Geram n sgt2 menguji kesabaran adalah...

Hmm...tahun ni je..mcm2 barang sy yg menamatkan kontrak ngan sy...
Yg dah pencen pun ad..yg dh sampai ajal pun ada..
1st- pendrive...2nd-simcard celcom.....Dua bnda ni sebaya umur dia..
2 tahun lebih...hahaha, beli time hmpir2 nak masuk U...awal thn 2009...

Paling tension, simcard tu lah...dah la no pnting..majoriti org contact via no ni..
Termasuklah pakwe sy..huhuhu..Oppss...kengkawan sy..
Syukur ade no Mxs..tapi bankrup la..mahal weh ke no line x sama ni...Adooiii
Sungguh malas nk ke center utk renew...balasan...coz tipu 'dia'..huhhuuh

Cm tau2 je kan yg tuan dia ni tgh sengkek skrg ni..adodoiii
Kali ni, sekali 2 brg perlu di buang...memg dh x lh nak repair ke ape...dan...
Ke'ajal'an brg2 ni jgk sangat2 lah menyusahkan sy...Sabar jer lah...

Sblm ni, 2 kasut dah putus...hmmm...nak nangis rase...kasut 1 n kasut 2
Hope...xdelah lg brg2 sy yg akan tinggalkan sy...cukup2lah..finance tgh low ni..

Akibat geram n tension
lastly..sy smack dia..hahaha..
Umo dia 2 tahun, 1 bulan brpe hari ntah...huuhuhu..
*turu~ tidur

Just nk luah..
  • Mst ade kaitan ngan 'dia'...ni bkn chemistry ok..(geram)..
  • Sbb x istimewa...dia x pernah tanya cm tu..huhuhu..waste my time..my tears (kecik hati)..
  • Ingatan aku terhadap dia pun dh nk 'sampai ajal' ker??? (mengharap)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...