Tuesday, December 28, 2010

~saya nak sangat.....~

salam...

harini....ngan A.Tajud, Kak Ina n Zarif round JB..
- makan Pizza Hut...
- beli tiket balik Terengganu
- jalan2 n shopping kat Plaza Kotaraya
- mkan mlm di...(xperasan la pulak nama kedai tu..huhuhu)
- balik..=))

ya...
ada something yg membuatkan sy teringat2 smpai saat ni..n nk sy kongsi bersama...
time otw g jalan2 td, abg sy citer la..ade sorg kaunselor ni bg tau..
kalau kita ni nak something tu...kita pikir je tang bnda tu...
contohnya......(contoh jer tau..x de kaitan ngan sy...huhuhu)

kita nak beli rumah banglo ke...atau..
kita nak beli kereta Mitsubishi Lancer ke...x pun..
kita nak kahwin ker....

atau ape2 lah yg kita memg nak sangat bnd tu...
kita pikir je KERANA..kalau kita pikir bnd tu jer..
kita akan berusaha sungguh2 nak dapatkan @ capai bnd tu...
InsyaALLAH...kita akan dpt bnd tu coz kita bersungguh2 nk dapatkannya...

Bila fikir2 semula..memg btul kan...
Tetiba hati sy berbisik..."aku nak sangat......."
InsyaALLAH sy akan dapat...emmm..ape tu yerk???
Shhhh...rahsia...hanya ALLAH yg tahu...
sy nak sangat...cukuplah walaupun sekali dlm hdup...=)

"sy nak sangat...."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...