Saturday, November 27, 2010

WeDding SeASons...!!!

Selamat Malam Sume....

Sdg me'rest'kan otak n badan jap..
Tetiba rase nk mencoret sesuatu kt blog ni...
Hmm...pening kpale..bnyk sgt mkn gulai daging..hehehe
Al maklumlah...pas raya haji..++ musim org kawen..

2 hari berturut g mjlis org kawen...++makan free...:))
Khamis smlm, pas hbs exam..terus g mjlis mak angkat kwn khwin..
Td ptg, kakak kawan roomate lak kawen...
so..pgi lah jgak...smbil merasa mjlis khwin kt tempat org..

Tetiba rase 'nak khwin' plak..
'berdebar' pun ade time tgk org akad nikah...hehehe..
Bnyk sgt tengok ++ pegi majlis org kahwin...
Ahad mggu lpas, kakak kahwin..tp x dpt join coz exam..

Hmmm, baru sy perasan...dr 16 org, 4 org lagi dlm family sy yg blum khwin..dan...
Tinggal sy sorg je anak dara Cikgu Sarun yg masih belum disunting lagi...
Hehehehe :)) ...tu yg rase nak kahwin...:p..Gatallll
Bila agak2 nya yer??? 4 thn lagi mgkin???? InsyaAllah..

Semoga dikurniakan seorg suami yg boleh serta sentiasa membimbing dan membahagiakan diri ini serta zuriat keturunannya di jalan yang diredhai dan diberkati Allah Taala ...Aminn

"Selamat Pengatin Baru buat sume pengatin2 yg berkahwin yer..Semoga kalian bahagia hingga akhir hayat"


بــارك الله لكمــا وبارك عليكمــا وجمع بينكمــا في خير

“Semoga Allah memberkati kalian berdua dan memberikan barakah pada kalian,serta mengumpulkan kalian berdua dalam kebaikan”


majlis pernikahan kak jannah n abg talib 21/11/2010
Mak angkat yaya kahwin~ khamis 25/11/10


*doakan mereka jg berbahagia hingga ke jinjang pelamin...Aminn :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...