Thursday, November 18, 2010

Unisza..I'm Back Again...

Salam...
Hmmm..dh hmpir 2 mggu berlalu..
Duk rumh..penuhkan ilmu di dada...(penuh ker??)
Mlm ni..dh nak baik semula dh ke T'ganu..


Jelez btl tgk budk2 U len yg dh hbs exm..
Adik sy pun dh hbs exm..tgal sy, abg n anak sedara..
Baru nk start exam...x dpt la b'same ngan family ramai2..
Raikan hari bersejarah kakak ahad ni..huhuhu..
Sedihnya...Apa nk buat..knelah berkorban...


2 hari ni..asyik mimpi pasal nk balik T'ganu ni jer...
Smlm..mimpi t'salah hari nk balik...mlm td, mimpi beli tiket lg w'pun dah de tiket...pelik2..
Sumenya cm x masuk akal je...exited sgt kot nk balik...smpi mimpi2...hehehe


Ape2 pun..smga perjalanan mlm ni lancar n doakan sy smga slmt sampai di sana..
Family risau btl lau time sy nk balik T'ganu or Jhr..Mcm2 pesanan..takut pape jd..
Sy jer lah yg wat selambe jerk cam x de perasaan n rase takut...
Sesukati  jer sy ni kn..org lain komain la risau gile..huhu..


W'pun mlm ni nk balik..smpat lg td sy pgi merempit jap g bndar...
Belikn kerepek tempe utk kwn romate n brg sy sikit...
then g carrefour amik duit,beli pappa roti (bnd mst bli time g carre4) n minyak wangi...


Sorg2 merempit pun jadi jer sy ni..huhuhu..Ade sy kisah....
Sy memg suka naik motor than kereta lau g merayap ni.....
Tp..kalau dia tau sy naik motor..mau kne marah...
Knp lah 'dia' sgt risau n marah lau tau sy naik motor??
Ni yg x best ni..huhuhu..x memasal kne bohong sunat ngan 'dia' lau nk naik mtor..hahaha..
Sory awk...Terpaksa..x nk wat awk risau sbnrnya...


struggle for exam..BITTAUFIQ WAN NAJAH.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...